Totalt ointressant.

Känner att min blogg är sjukt tråkig.. I alla fall för er som läser den och inte är ett dugg intresserade av hästar, menmen, hästarna är mitt liv just nu ;)
Började i alla fall dagen i skolan, lite småtrevligt sådär att vara tillbaka måste jag erkänna! Heeelt okej dag, klassråd, franska med vikarie, engelska med vikarie, NO och Bildverkstad (som i och försig typ sög utan Fanny </3, haha så jävla tråkigt att vara själv typ). Sen drog jag till mammas jobb och fikade och hon skjutsade hem mig! Sedan vidare mot Lotte och fixa åt henne, och sen till Juta och rida lektion, orkar inte skriva om det nu, men det gick helt okej bra faktiskt!
Inga seriösa miner här inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0