She's got her lipstick on

Somnade väldigt tidigt igår, typ klockan tio och sov enda till nio imorse, riktigt skönt!

Fick även hem min nya mobil igår, såååååååååå härligt! Gillar den verkligen, lagom stor så den får plats i fickan på ridbyxorna ;)
Igår var det också premiär för galopp på min fina pålle! RIKTIGT bra skötte hon sig, gud vad glad jag blev :) Lugn och fin, även i traven, wiho :D

Nu idag så har det bokats biljetter till Göteborg nästa lördag! För om en vecka åker jag till Korfu, väldigt härligt!

Nu ska jag dock bege mig mot stallet och gå på U-sek möte, rätt kul det också ;) Sen ska jag städa hagar, rida och sen hem och se ESC, känner att jag börjar bli lite smått besatt av det ;)

Kan ju inte låta bli att älska dom! Haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0