Tiden får ju gärna gå fortare

Om två veckor är jag i Göteborg på väg mot Landvetter, känns jäkligt gött! Men tiden kommer ju att gå så jävla segt tills dess, så ja, haha. Längtar så det gör ont i hela kroppen ;)

Dagen idag har i alla fall tillbringats i Mariestad! Var ju kanonväder så vi åkte ut till båten tillsammans med halva släkten i princip, haha. Grillade korv och låg i solen och blev kittlad med sjögräs var väl ungefär det jag gjorde.
Sen begav jag mig mot stallet. Red en sjukt mysig (som vanligt..) uteritt på bästa hästen. Så himla varmt så man blev nästan svettig ju! Men bättre det än att frysa så att man inte kan rida ;)

Nu ska jag sova, uppdaterar med bilder senare under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0