10. 10 saker du inte visste om mig

1. Även om jag inte rider Lotte, men tar in henne måste jag kratsa hovarna, får så dåligt samvete om jag inte gör det!
2. Jag har börjat tycka det är asgött att plugga, fråga mig inte varför, men det är ju bara bra!
3. Jag kan hoppa upp på hästar barbacka fastän dom är typ 150 i manken (inte prövat högre, men tacka Sindarve för det).
4. Jag är besatt av att räkna ut hur många dagar det är till ett visst datum då det händer någonting, och så många dagar det är dit, måste jag räkna bakåt från det datumet det är nu, bara för att se hur fort tiden för så många dagar går!
5. Jag lovar mig varje morgon att jag ska lägga mig tidigt på kvällen, lyckas aldrig med det!
6. Jag har nästan alltid piké tröja när jag rider, vet inte varför!
7. Jag vågar inte sova på vänstersidan, har fått för mig att hjärtat belastas mer då, och att jag ska dö i sömnen eller något, haha.
8. Jag har inte ätit godis, chips, glass eller läsk på över två månader!
9. Jag sover alltid med uppsatt hår.
10. Jag duschar extremt snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0