Dagarna rullar på!

Jobbade 9 till 15.30 idag! Fast stannade kvar en stund efteråt och snackade med Lina, trivs så jäkla bra där alltså! Efteråt gick jag en sväng på Adelsgatan (så himla bra att cafét ligger precis vid Visbys bästa (och äldsta) shoppinggata). Köpte ännu lite mer julklappar och en topp till mig! Niceeeee.

Sen så cyklade jag hem, somnar numera alltid på soffan, dock så var jag hemma själv så inga små söta kusiner som skrek mig i öronen idag! Har fått selektiv hörsel har jag märkt, har tidigare alltid vaknat när någon ropat eller skrikit efter mig. Men nu när dom skriker hela tiden så vaknar jag inte när dom ropar mitt namn när vi ska äta.. Haha mysko det där.


Nu ska jag se Georgia Rule och försöka sova lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0