Grym dag!

Varit asroligt på praon idag, haha don't know why! :) Stått i kassan och tagit betalt, det är typ asroligt :D Efter praon gick jag en sväng på stan, köpte lite kläder och så :) Har tänkt köpa julklappar till la famille nu när jag är på Gotland! Utbudet är liksom bättre här än i Skövde, lite roligare butiker här och så! :)
Men det blir mörkt sjukt tidigt, när jag cyklade hem var klockan bara tjugo i fem, och det var kolsvart ute :( 

Borsett från detta så fick jag reda på att Tommy-Lee, som jag förut red väldigt mycket medans jag fortfarande red på ridskola har dött :( Usch vad tråkigt, han var verkligen en kanonhäst! Han hade ju hela livet framför sig, och han var så possitiv till allt arbete!
Kan i alla fall tacka honom för allt jag har lärt mig av att rida honom! Verkligen blivit en mer allsidig ryttare och duktig på att rida yngre hästar!  ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0