Myser runt

Var hemma hos min farmor och farfar ikväll och åt middag och sånt! Så mysigt, har inte träffat dom på evigheter! Vi satt och kollade på gamla bilder dom hade, farfar är dock lite hightech så han har scannat in alla bilder så dom är digitala, och så har han lagt in dom på TV:n, rätt smidigt! Fick bland annat se bilder från en resa de gjorde genom Europa 1980, lite kul att höra att deras berättelser!
Hälsade även på hemma hos min farbror, träffade andra kusiner och kusinernas morfar, en mindre släktträff med andra ord. 

Här om dagen köpte jag mig en kimono, hatar ordet, men i den myser jag numera omkring i här hemma! Hur mjuk och gosig som helst, blir askalas sen i sommar på stranden. (Tänk att jag redan köper kläder tills dess, vad hemskt).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0