Nana

Direkt efter praon stack jag ut på en liten löptur, runt ringmuren bara! Tror det är ungefär tre kilometer :) Gick i lite affärer på Adelsgatan efterråt, letade efter ett par vita vantar att köpa! Men utbudet i butikerna där var inte så stort, de flesta har inte fått in sånt än! Får kolla uppe på H&M och dom butikerna på Öster imorgon, ifall jag inte åker till Fårö direkt efter jag jobbat!

Tog massa bilder på Visby under löpturen, men bytte SIM-kort från min Vivaz till min älskade Gratia, och tydligen så behöver man ha ett SIM-kort i Vivazen för att kunna starta den.. lurigt! Alla bilder är dock sparade på telefonminnet så dom finns ju inte heller på minneskortet :(

Men imorgon får det bli lite bilder ifall jag orkar ta tag i det, ska sova nu så jag är pigg och fräsch imorgonbitti, var nära på att försova mig imorse, hann inte snooza :(


Gammal bild, men har inte mycket annat att bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0