Oj

Har inte riktigt hängt med i hur fort mina veckor på Gotland faktiskt har gått! Har redan varit här i två veckor, helt otroligt! Tiden har verkligen bara flugit iväg! :( Lite tråkigt att behöva åka härifrån faktiskt, men längtar ändå hem till att rida! Har saknat det!
Nästa fredagkväll sitter jag nere i Helsingborg, det känns också väldigt konstigt.. Den dagen har jag ju längtat efter i evigheter!'

Och när jag ändå är där nere hade jag tänkt putsa kristallkronorna, ska den här gången lägga ett täcke på bordet under kronan.. För ifall kristallerna ramlar ner landar dom mjukt (se så mycket man kan lära sig av Peder Lamm)! Erfarenheten säger mig att kristallerna ofta ramlar ner när jag putsar, och det har aldrig slutat specielt bra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0