Back on traaaack!

Förhoppningsvis är jag fit for fight skola imorgon! Blev hemma idag, näsblod + ont i halsen är ingen bra kombination ska ni veta!
Förhoppningsvis är det nu slut med både näsblod och halsont! 

Ryktade lite på Lotte idag i stallet, saknar och rida henne nu juu :( Får lite dåligt samvete men har lovat Ingrid och Emil att rida igenom Chempis imorgon eftersom att Emil ska tävla i helgen och Chempis hade nämnligen hållt på och skjutit ut bogarna i vänster varv osv på träningen igår, så förhoppningsvis får jag bukt på det imorgon ;)
På lördag och söndag ska det vara bra väder, så då får det bli två långa uteritter på Lotte! Ska även lägga ner myyyyycket tid på att rykta och pyssla om henne i helgen! Så härligt! :D

Bilder från i måndags (tror jag), trist väder! Men gör inget då jag inte vistats utomhus så mycket ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0