En toppenkväll helt enkelt!

Red ju sista gången på Jutagården idag! Lite sorgligt måste jag nog säga, men vissa saker växer man ifrån helt enkelt! Red i alla fall Kahlua och attans vad bra det gick! Fick in en superhärlig känsla verkligen, riktigt kul! Efteråt fikade jag med dom som ridit i min grupp! Var ju i och för sig bara jag, Emil, Adam och Ella! Men mamma och Ingrid var med också, god tårta hade jag också gjort ;)
Nu har jag råpluggat franskan inför imorgon, och ska snart ta tag i engelskan, huaa. Prov imorgon, oförberett med hörförståelse, läsförståelse och grammatik, bläääblääblää.


Favorit i repris, har lite bildbris nuu, haha. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

toppenkväll med en häst, seriöst bruden, skaffa dig ett liv, skaffa dig lite vänner förfan, du är ju helt mobbad i din skola hälä

2011-10-27 @ 18:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0