Inte redo för hösten!

Min kropp verkar inte riktigt redo för hösten helt enkelt! Har åkt på en ordentlig förkylning (vartifrån har jag ingen som helst aning om, känner ingen som är förkyld just nu!). Ett jäkla tryck över ansiktet och i öronen + ont i halsen och näsan.
Klarar mig utan en förkylning till faktiskt, nu ska jag ta en varm dusch innan jag går och lägger mig!

Red i ridhuset idag, fick en riktigt bra känsla i skritten idag faktiskt, hon har börjat lugna ner sig lite nu när hon är i ridhuset. I traven blev hon väldigt spänd och ville inte riktigt mjukna, så jobbade inte så mycket med den. Får bli nästa gång helt enkelt :D



Lotte, som absolut inte vill stå kvar inne i boxen längre än nödvändigt.. Hon har till och med sprungit ut ur stallet </3 Mamma och jag fick jaga henne, hon ville ut till gräset helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0