Ridiiit

Red ut en sväng i det härliga vädret förut - iskallt men riktigt skönt! Var precis innan det blev mörkt så kunde rida utan pannlampa! Dock höll jag mig utanför skogen ;) 

Har även hunnit med att baka en tårta, är ju trots allt sista gången jag rider på Juta imorgon! Tänk att i fem års tid har jag ridit i princip varje onsdag, har blivit en vana helt enkelt! Ah, kommer bli lite konstigt att inte längre åka dit på onsdagar men så är det! :)

Den 4 november på fredagen åker jag till Gotland, häääärligt! Flyget går 8.35 om jag minns rätt, så får bli en tidig morgon i Skövde för att slippa all morgontrafik i Göteborg ;) Längtar något vansinnigt, ska bli så mysigt att få komma hem till Fårö och fira allahelgona där, precis så som det ska vara och alltid var när jag var liten!

Fårö i somras, natten när jag kom dit! Åskade något vansinnigt, man ser ju på bilden hur ljus himlen blev i mellanåt, även om det här bara var en liten liten blixt bland alla andra stora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0