Tillbaka till skolan!

Det är ett jäkla helvete att vara sjuk hela tiden :( Har varit hängig hela hösten, men bara varit ordentligt sjuk några gånger, hoppas att det värsta är över nu! En och en halv vecka innan höstlov, feels good! Imorgon ska jag rida (vilket jag inte gjort sen i söndags, börjar bli lite ringrostig, hehehe).
Var ute och gick med Lotte i mörkret idag, håller mig numera ifrån skogarna! Får nämnligen panik vid ordet älg.

Nu ska jag sova, för ska till skolan imorgon! Rätt skönt att jag är piggare nu än var jag var igår och tidigare idag, sett en miljon olika deckare!
Speciellt Maria Wern, och kan inte säga annat än att jag längtar hem väldigt mycket till Gotland! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0