Trött men glaaaa'

Red faktiskt ut en sväng på Chempis idag med Adam och Magnum! Grymt mysiga ridvägar har dom där uppe med milsvid utsikt! :) Skrittade bara och pratade om gamla minnen! :D
Sen när vi kom tillbaka till stallet hoppade jag några skutt på Chempis, och jäääääklar vad han testa mig! Aldrig varit med om något liknande, löjla sig och ville absolut inte hoppa ett litet lågt kryss! Och när han väl hoppa gjorde han ett väldigt för stort språng som gjorde att jag kom ur balans helt, inte långt ifrån att vi hoppade staketet i paddocken heller. Men efter några skutt fick jag ordning på honom och då flöt allt på väääldigt fint! Riktigt nööjd! :D

Nu är jag förjäkla trött och ska krypa ner under mitt täcke och se film, känns i kroppen att den inte riktigt hängde med i skolan idag (= pigg i huvudet, trött i kroppen). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0