Fredagkväll = franskaplugg

Lotte hade en hel del överskottsenergi idag! Shit vad jag fick jobba. Hon verkade tycka att det var kul att hålla på med bommar och sånt, så det får jag fortsätta med ;)
Det var inte hela tiden hon var på plats, men när jag gjorde mycket övergångar, halter, halvhalter osv föll det lite mer på plats!

Förutom det så har jag ikväll försökt ta igen all den grammatik jag missade under våren i åttan i Franskan... Yeah, good luck. Trodde jag hade kvar alla gamla målbeskrivningar, men icke! Så nu går jag igenom våra verb och grammatik som vi har på internet och försöker minnas allt som jag inte lyckades så bra med på proven i våras ;)
Min fina lilla bomövning!
Haha Ronya alltså, den här bilden säger nog det mesta om henne.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! R. ser helt missbildad ut ju. fint du ställde hovkratsen by the way!

2011-09-24 @ 08:34:10
URL: http://andrajohanna.blogspot.com/
Postat av: alice

Kul att plugga en fredagkväll... :)

2011-09-24 @ 09:39:50
URL: http://aewaldsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0