Grymt!

Var ju som sagt med Adam och Emil på deras tävling idag! Och faaan vad grymt bra dom red idag! Shit alltså, haha, blir så glad!
Blev bra tryck i Magnum och Chempis höll sig i skinnet! Som det ska vara med andra ord!
Synd bara att det var så regnigt och kallt! Höll på att frysa ihjäl där ett tag... Haha :)

Efteråt åkte jag och mamma till Lotte och mockade åt henne, red inte idag för hon har vilodag!
Är så sugen på att rida henne nuu, var så jäkla mysigt igår när jag var ute och red (och mamma plocka svamp) och det var en äng som jag tog lite galopp på! Häääärligt är bara förnamnet!
Har inga egna bilder, utan denna från Ingrids facebook får duga! Jag och Adam på Magnum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0