Halvt handikappad.

Har så ont i min kropp efter den totalt onödiga cykla-i-diket-olyckan i fredags, så går det när man smsar samtidigt som man cyklar! Ett tecken på att jag kanske inte ska göra det i fortsättningen.
Hur som helst så gjorde jag inte speciellt mycket igår! Åkte till stallet, red inte, men var ute och gick med Lotte tillsammans med Sandra och Eyla! Känns så konstigt att det börjar bli mörkt på kvällarna, usch :(
Cyklade i alla fall hem i ett totalt bäckmörket! Som tur var cyklade jag riktigt fort (måste varit rekordtid).

Sen när jag kom hem hade jag inte mycket ork kvar, ont kroppen och lite slitet hår! Vet inte hur många balsam jag hade i igårkväll, men det var minst fyra! Och så hade jag inpackning! Hoppas verkligen att det gör mitt hår lite mjukare i alla fall!

Hade tänkt ägna dagen åt att baka någon god kaka, och sen ikväll rida lite dressyr, få se hur det går nu när jag är lite handikappad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0