Höstångest!

Som om jag inte hade nog med ångest över att det är höst (usch vad det är hemskt) så har jag nu gjort en ny design på bloggen som känns väldigt höstig.. Men det är ju höst nu så! ;)

Min mamma fick ju som sagt rida Lotte idag, och hon skötte sig såå bra! Lotte alltså! :) Hur snäll som helst hela tiden även om hon inte kan skritta speciellt långsamt vilket ledde till att jag som gick bredvid fick blåsor under fötterna, ridstrumpor och ridskor är inte det optimala att ha på fötterna när man går några kilometer :(

Grymt stolt är jag dock över att jag faktiskt har ägnat många timmar denna helg åt att plugga franska, fan vad gryymt, haha :D
Ser fram emot den här veckan faktiskt, (borsett från novellpristävling, SO-prov, franskaprov och orienteringsprov), blir lektionsridning på onsdag, rida Magnum på fredag och så ska vi löshoppa hästarna någon gång nästa helg! Och så ska jag såklart rida Lotte också, nice yää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0