Nära döden upplevelse!

Red för första gången på fyra dagar och det kändes så braa! Red en runda jag aldrig ridit förut, gick rätt braa, fast att rida på bron över 26:an var en nära dödenupplevelse för mig som är höjdrädd, haha. Staketet på bron gick till knäna på mig = läskigt.

Har sett ett avsnitt av 90210 och jag är så besatt! Det är läskigt hur mycket jag gillar den serien! Rekommenderar den verkligen, haha, ååh den är så spännande, vill se fortsättningen men måste sova! Ska till skolan imorgon! Eller skola och skola, vi har husets dag på Billingehus tillsammans med sexorna, myyyysigt!

Ingen bild har jag heller, men det här får duga för idag! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0