Orientering avklarat!

Så otroligt skönt att ha det gjort, sista orienteringen på Vasa liksom! Yeeees :D
Nu sitter jag och väntar på att min mamma ska komma hem så att hon kan först skjutsa mig till Lotte där jag bara ska mocka och hämta mina grejer, och sen ska jag ju till Adam och Emil och rida Chempis!
Lite nervös måste jag nog erkänna att jag är, har ju inte bara hört och sett possitiva saker om den hästen, hehe.. :) Men jag ser fram emot det måste jag säga! :)
Lotte har fått stå rätt mycket den här veckan men det är pga. att jag haft så mycket prov och varit tvungen att plugga, blää :( I forsättningen ska jag bättre mig, och i några veckor framöver så har vi inga prov (förutom på tisdag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0