Blööööö

Har inte orkat blogga på flera dagar, har somnat direkt efter skolan och sen har jag ridit! På kvällarna har jag varit ute med Fanny, ungefär så ser mitt liv ut just nu, haha.
Fyller 16 år om 45 minuter. Känns sjukt. För 10 år sen var jag 6 år, och om 10 år så är jag 26. Känns som om det vore igår jag hade mitt sexårskalas och tiden lär väl gå lika fort till 26! Fyyyy :(

Aja, imorgon så är det skola och sen får jag se vad jag hittar på. Just nu känns det som om jag helst bara vill hem och sova efter skolan!! Fy vad skönt, men ska vaka in min födelsedag nu!
Ser btw på världens sämsta film! Bara att den heter Ligg med mig avslöjar ju hur dålig den är, fattar verkligen inte att den fått så bra recensioner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0