Just cooking and you?

Hela dagen har varit helt upp och ner. Vaknade med världens tyngsta huvudvärk, ont i ryggen!!! Blev inte bättre av att jag kom till stallet, insåg att alla mina ridsaker var kvar hemma eftersom jag red Chempis igår. 
Det var alldeles för halt för att rida utan säkerhetsväst ansåg jag..! Såå tog in Lotte för att gå en promenad. Precis när jag tagit in henne så springer hon nästan över mig. Kändes kul. Sen lugnade hon ner sig och vi gick ut en bit. När vi går förbi dom andra hästarna i hagen så kommer dom galopperandes mot Lotte, så hon springer nästan över mig igen.
Sen lugnade hon ner sig och skötte sig utmärkt! Men min rygg var inte glaad! :(

Nu så är jag i alla fall home alone och ska laga lite mat! Älskar att vara hemma själv!!!! :love: :love: :love:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0